פיזיולוגיה של המאמץ

מהי פיזיולוגיה של המאמץ

מתאמן באופן עצמאי? מעוניין בניית תפריט מותאם לפעילות גופנית? עומד בפני גיוס לצה"ל? מדיקס נותנת לך בדיוק מה שאתה צריך:

שירותי יעוץ פיזיולוגי משולב ומותאם אישית במדיקס:

שיפור/שימור בריאות תוך מבט רחב והוליסטי על אורח החיים
פגישת אבחון פיזיולוגי שמטרתה הסתכלות רחבה ומעמיקה על אורח החיים עם מתן המלצות מעשיות ואישיות (מרשם כללי) לאורח חיים בריא, מניעת תחלואה ו/או כחלק ממסגרת טיפולית קיימת.

שינויים בהרכב הגוף (משקל ואחוז שומן)
פגישת ייעוץ (עם אפשרות לרכישת סדרת פגישות מעקב) בה יקבל הלקוח הכוונה והמלצות מותאמות אישית להשגת מטרות כמו שינויים בהרכב הגוף לצורך שיפור הישגים בספורט, אסתטיקה ובריאות.

בחינת ובניית תכנית אימונים
ביעוץ זה, יקבל הלקוח, תוכנית אימונים חדשה ומותאמת אישית, או בדיקת ובחינת תכנית אימונים קיימת ושינויה לפי הצורך.
שירות זה מיועד בעיקר לעוסקים בספורט תחרותי או חובבני המעוניינים להתחיל בפעילות גופנית, או החפצים להעמיק את תכנית האימונים הקיימת שלהם.

ניתוח יישומי של בדיקות מאמץ
זהו מוצר נלווה ללקוחות העורכים בדיקת ארגומטריה או בדיקות מורכבות במדיקס. ביעוץ זו יקבל הלקוח, בנוסף לפענוח הבדיקה הבסיסי, ניתוח מעמיק ויישומי יותר, של תוצאות הבדיקה.
מטרת יעוץ זו, הינה מתן הערכת יכולת אירובית של הלקוח, התאמת תכנית האימון או מתן המלצות לאסטרטגיה תחרותית וכל זאת בהתאם לתוצאות הבדיקה ובהתאמה אישית.

פתרון משבר הישגי
פגישת ייעוץ (ניתן לשלבה עם פגישת ייעוץ של פסיכולוג ספורט במדיקס), כסיוע בפתרון משברים לספורטאים ומבט על אורח החיים בכלל ועל תכניות האימונים בפרט.
זהו ייעוץ מעמיק העוסק בעיקר בספורטאים או בפעילים גופנית, החווים קושי או משבר הישגי.

הכנה פיזיולוגית לגיוס ולצה"ל
סדרת מפגשי ליווי ומעקב לנוער המצוי בשלבי ההכנה לקראת גיוסו לצה"ל.
בפגישות אלו, תנתן הכוונה פיזיולוגית אישית ומקצועית בנושא הכנה נאותה גופנית, תזונתית ומנטאלית, במטרה להבטיח הישגים מירביים בהליך המיון וההכנה לגיוס וכן על מנת להבטיח שמירה על בריאות הנער/ה במהלך שירותם הצבאי.

ליווי פיזיולוגי למעקב רפואי
סדרת פגישות המיועדת לספורטאים, בעלי אישור רפואי לפעילות גופנית, הסובלים ממחלות כרוניות (דוגמת יתר לחץ דם, סוכרת וכו').
בפגישות אלו, יקבל הלקוח יעוץ, הכוונה וליווי פיזיולוגי, תוך התחשבות במחלות כרוניות, הסתכלות כוללת על אורח החיים האישי, תכנית האימונים הקיימת, הרגלי תזונה, מנוחה ועוד.

הרצאות וסדנאות
הרצאות וסדנאות במגוון תחומים בנושאי פעילות גופנית, פיזיולוגיה של המאמץ, שיטת אימון, אורחות חיים, מניעת תחלואה, הגיל המבוגר ועוד.

פיזיולוגיה של המאמץ במדיקס