אימון אישי ושיפור יציבה

אימון אישי ושיפור יציבה

האימונים במדיקס מקנים כלים ומודעות לטיפוח יציבה נכונה עם דגש לתנועתיות, החזקת הגוף, חיטוב ועיצוב. האימונים משלבים מגוון מרכיבי כושר כמו קואורדינציה, שיווי משקל, כוח, שימור טווחי תנועה, גמישות ומבוססים על אבחוני יציבה אישיים.
לכאורה אימון כושר לכל דבר – עם היבטים יציבתיים, שניתנים ליישום בצורה פשוטה אך מצריכים מיומנות ומעט למידה. כאנשים תנועתיים עלינו לשאוף ליציבה נבונה, שתאפשר לנו לחלק עומסים, להתמודד איתם ולשמור על שיווי המשקל.
יעילות תנועתית מאוזנת, מאפשרת לנו תפקוד טוב יותר. ליציבה נבונה יש השפעה ניכרת על אורח החיים שלנו במגוון רחב של היבטים כמו הפן האסטטי, הפן הבריאותי, הפן הפיזיולוגי ולכן חשוב לעלות את המודעות לחשיבותה.
יציבה נבונה אינה תמיד אוטומטית או אינטואיטיבית ולכן עלינו ללמוד את כלליה וליישמם בחיי היום יום ובכך לאפשר לגוף לשמור על איזון ועל טווחי תנועה טובים.
באימונים המתאמנים לומדים יציבה נבונה מהי, דרך עולם שלם של תרגילים מאתגרים המותאמים ליכולותיהם, לפונקציה (ספורטאים) לאבחון היציבה שעברו ולמטרות שבגינם החלו להתאמן.
התנועה מאפשרת לנו לנוע במרחב בחיוניות, בגוף בריא ועם "כתר" על הראש .

בסטודיו של מדיקס מתקיימים אימוני כושר אישיים, קבוצתיים (בקבוצות קטנות), אימונים לגיל השלישי ושיקום פונקציונלי .

אימון אישי במדיקס