התאמת אופניים

התאמת אופניים לרוכב/ת

אנחנו אוהבים לרכוב. זה משחרר את הילד שבנו החוצה. רכיבה משמעותה כיף גדול, חופש, עצמאות ויחד עם זאת גם משפרת את הכושר הגופני ומחזקת אותנו מאוד גם במישור הפיזי וגם במנטאלי.
מכיוון שרובנו כבר לא ילדים, אנחנו חשופים גם לפציעות. משום שלא ניתן להתאים את הרוכב לאופניים… נתאים את האופניים לרוכב, במילים פשוטות – מידות המתאימות במיוחד לך, רק לך.
נוח יותר, משדרג את ביצועי הרכיבה ומונע פציעות.

נוחות ברכיבה
אצל רבים מאיתנו קיימות מגבלות פיזיולוגיות אשר יפריעו לנו במהלך הרכיבה. פציעות עבר בקרסוליים יכולות לייצר הגבלת תנועה, כנ"ל בברכיים, באגן, רצועות פגועות, בעיות עצבוב שונות, שרירים חזקים מאוד וקצרים במיוחד יכולים להשפיע על הביומכניקה שלנו.
מגבלות אלו ואחרות יהיו הגורמים לשינויים דרמטיים בהתאמת תנוחת הרוכב על האופניים.

שיפור ביצועים

תנוחה נכונה, תשפיע על העברת הכוח, על ההתנגדות האוירודינמית ועוד. חלוקת משקל נכונה תשפר משמעותית גם את השליטה באופניים, תאפשר בלימה בטוחה יותר, האצה יעילה ומהירה יותר, תשפר את ההתנהגות בפניות ובכלל… תשפר את הביצועים והבטיחות.

מניעת פציעות
רכיב בתנועה לא נכונה תגרום פציעה!
כאבים ללא סיבה נראית לעין וללא טראומה מיוחדת יצביעו על כך שהפציעה הגיעה מתנוחת ישיבה שאינה מותאמת באופן מדויק ומקצועי. אנחנו יכולים לרכוב בתנועה לא נכונה במשך שנים. בפרק הזמן הזה נייצר מתח מוגזם על מפרקים ושרירים מסוימים. כאבים בברכיים, בכפות הרגליים, בשכמות ובמפרק האגן גם הן פציעות מוכרות הנובעות כתוצאה מתנוחת רכיבה שגויה.
לעיתים הגוף שלנו לא חזק מספיק או לא גמיש מספיק כדי לשאת את התנועה בה אנחנו רוכבים ולכן מתעוררים אותם כאבים.
התאמת אופניים אישית תוריד באופן דרמטי את הסיכוי לפציעה ובמקרים של כאבים, תיקון התנועה יגרום להעלמות הסיבה לפציעה.

השירות מיועד לבעלי אופניים קיימים או לאלו העומדים לפני רכישת אופניים חדשים, רוכבים תחרותיים ואף חובבים, בוגרים או ילדים.

התאמת אופניים במדיקס